KOSZYK JEST PUSTY PRZEJDŹ DO KOSZYKA

720-821-620

wwwmoratapl@gmail.com

Reklamacje/Zwrot

REKLAMACJA
 
1. Zgłaszając reklamację Kupujący zobowiązany jest przesłać Towar wraz z prawidłowo wypełnionym formularzem reklamacji oraz fakturą VAT potwierdzającą zakup Towaru na adres: Morata ul. Reymonta 28/6 43-100 Tychy.
 
2. Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
 
3. Sprzedawca wymienia Towar po uwzględnieniu reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej rozpatrzenia.
 
ZWROT/WYMIANA TOWARU
 
1. Kupujący ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od jego zakupu.
 
2. Zwracany lub wymieniany Towar powinien:
 
- zostać przesłany w dowolnym, zabezpieczonym opakowaniu, posiadać metki i zabezpieczenia, nie może mieć śladów użytkowania (zabrudzeń od makijażu podczas mierzenia), musi zostać odesłany wraz z poprawnie wypełnionym formularzem zwrotu (formularz udostępniany jest drogą mailową po uprzednim kontakcie lub po kliknięciu w ten link) i fakturą VAT.
 
4. Zwroty towaru przyjmowane są pod adresem Morata ul. Reymonta 28/6 43-100 Tychy.
 
5. Towar podlegający wymianie, Kupujący odsyła na własny koszt. Towar wymieniony wysyłany jest do Kupującego po uprzednim opłaceniu przez Kupującego kosztów przesyłki, wg wyżej wymienionego cennika usług dostawy. Opłaty tej można dokonać przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy, podając w tytule przelewu „dopłata za przesyłkę – wymiana dla (imię i nazwisko Kupującego)”.
 
6. W przypadku wymiany Towaru, uiszczona zapłata za Towar w wysokości Ceny zostanie zaliczona na poczet Ceny nowo zamówionego Towaru, ewentualna różnica w Cenie zostanie odpowiednio uiszczona przez Klienta lub zwrócona przez Sprzedawcę na konto Klienta.
 
FORMULARZ ZWROTU: POBIERZ FORMULARZ
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl